Batoniki przedtreningowe

Odwieczny problem łasuchów chcących zdrowo się odżywiać… co by tu zjeść słodkiego, żeby było zdrowe i smaczne? Oto moja propozycja – batoniki daktylowe. W przepisie podana jest jako jeden ze składników, odżywka białkowa, którą można śmiało pominąć. Wówczas proponuję odjąć kilka daktyli. Batoniki to doskonała przekąska również przed treningiem, gdzie dostarczymy organizmowi sporo energii i zdrowych tłuszczy :)

Batoniki przedtreningowe
Write a review
Drukuj
Czas przygotowania
5 min
Czas łącznie
5 min
Czas przygotowania
5 min
Czas łącznie
5 min
Składniki
  1. 150g daktyli drylowanych - ok. 15 szt.
  2. 50g migdałów
  3. łyżka kakao
  4. 15g odżywki białkowej - opcjonalnie - dodałam kokosową, ale można dać swoją ulubioną :)
Przepis
  1. Daktyle proponuję wcześniej pokroić na mniejsze kawałki, żeby nie zamęczyć blendera/ miksera.
  2. Wszystkie składniki wrzucamy do pojemnika i miksujemy.
  3. Miksujemy do momentu, aż powstanie kleista masa.
  4. Z powstałej masy formujemy kulkę i spłaszczamy ją do pożądanej grubości. Osobiście preferuję ok. 3-4mm.
  5. Całość kroimy na małe kwadraty lub prostokąty.
  6. Wkładamy do lodówki, gdzie troszkę się schłodzą i stwardnieją.
  7. Smacznego :)
Notatki
  1. Z tej ilości wyjdzie około 5 małych porcji, które są wystarczające jako przekąska wysokoenergetyczna przed treningiem.
Poradnik-dietetyczny http://poradnik-dietetyczny.pl/
Nutrition Facts
Serving Size 225
Servings Per Container 5

Amount Per Serving
Calories 827 Calories from Fat 243
% Daily Value*
Total Fat 27g 42%
Saturated Fat g 0%
Trans Fat g
Cholesterol mg 0%
Sodium mg 0%
Total Carbohydrate 106g 35%
Dietary Fiber g 0%
Sugars 92g
Protein 31g 62%

*Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet. Your daily values may be higher or lower depending on your calorie needs.